آقای نویدکیا بهونه نیار یا بگو اشتباه کردم یا بگو مقصر مدیرعامل است

آقای نویدکیا بهونه نیاریا بگو اشتباه کردم یا بگو مقصر مدیرعامل است

به گزارش سازش خبر بعد از اعتراض هواداران تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در جریان بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان نسبت به اسکان و تمرین تیم در تهران با شعار تیم مال رفسنجانه چرا در تهرانه ؛ نویدکیا درنشست خبری بعد از بازی واکنش نشان داد و گفت: ما در رفسنجان تمرین کنیم کسی برای تشویق به ورزشگاه نمی آید. سال گذشته ۴ روز بودیم اما کسی نیامد!!!

جناب آقای نویدکیا جنابعالی در سال ۹۹ شما سرمربی تیم سپاهان بودید و بعد از بازی سپاهان و مس رفسنجان( مس سال اول به لیگ برتر صعود کرده بود) در پاسخ به سوال خبرنگار منتقد آن روزهای مدیرعامل و سرمربی وقت باشگاه که نظر جنابعالی از اینکه تیم مس در تهران می کند چیست پاسخ داد. تیمی که در تهران تمرین می کند تیم حرفه ای نیست و تیم باید در شهرخودش با حس و حال و مردم شهرش همراه باشد و تیمی که در تهران تمرین می کنید حرفه ای نیست .
آقای نویدکیا آن زمان مس سال اولش به لیگ برتر رفته بود و هنوز امکانات استاندارد و زمین های چمن تمرین طبیعی و … نداشت اما باز هم ۷۰ روز در رفسنجان و سرچشمه در بدترین شرایط آب و هوایی اسکان و تمرین کرد و تیم در زمین یکی از روستاهای حومه شهر تمرین می کرد.اما حالا آقای نویدکیا چرا با بهترین امکاناتی که در اختیار باشگاه هست تیم در تهران تمرین می کند خود جنابعالی با صحبت های حرفه ای بودن تیم با تمرین تیم در شهر خودش توقع مردم شهر را بالا بردید.

آقای نویدکیا خواهشا شعار ندید و عمل کنید یا در مقابل دوربین خبرنگاران با شهامت بگو ؛ من نویدکیای باتجربه بی تجربگی کردم و گفتم تیم باید در شهرش تمرین کند یا به حرفی که زدی عمل کن ؛مردم رفسنجان تیم غیر حرفه ای نمیخواهند.


آقای نویدکیا قرار نیست حتما هرشب؛ هواداران به تشویق شما بیایند شما و شاگردانت موظفید در رفسنجان اسکان و تمرین کنید زیرا از پول مس پولی که از آلودگی آب؛ خاک؛ هوا و پول کارگران زحمت کش مجتمع و… به شما اصفهانی ها و بازیکنان میلیاردر غیربومی پرداخت می شود.


بازیکنی که شهر رفسنجان مردم رفسنجان و قبول ندارد حق ندارد با پول همان مردم رفسنجان قرارداد میلیاردی امضا کند و پول بگیرد اگر تهران و تبریز واصفهان و… دوست دارد با همان تیم ها قرارداد ببندد.
آقای نویدکیا از شما سوال داریم : در تهران تمرین می کنید چه تعداد هوادار به محل تمرین شما می آیند که توقع دارید در رفسنجان حتما تماشاگران بیایند‌؟ مگر گلکهر سیرجان در سیرجان اسکان و تمرین دارد هر شب هواداران به تشویق بازیکنان می روند؟

آقای نویدکیا هزینه های هتل اسکان در تهران با رفسنجان چقدر تفاوت دارد اگر تفاوتی هم دارد هزینه اجاره زمین چمن تمرین در تهران را به هتل همین شهر رفسنجان اضاف کنید و در رفسنجان بمانید.


آقای نویدکیا اگر به دستور شماست با شهامت اعلام کن که من در سال ۱۳۹۹ در جواب خبرنگاری که چنین سوالی را پرسید اشتباه کردم اگر به دستور مدیرعامل باشگاه هست باز هم باشهامت در مقابل دوربین به مردم رفسنجان اعلام کن مردم رفسنجان من و بازیکنان دوست داریم در رفسنجان باشیم اما مدیرعامل باشگاه اجازه نمی دهد تا مردم و هواداران تکلیفشان را بدانند.

آقای نویدکیا حق مردم رفسنجان این نیست که عین تیم میهمان بیایید و روز بعدش برگردید مردم رفسنجان توقع دارند و حق دارند که پولی که با این همه آلایندگی و تلاش کارگران مجتمع مس به باشگاه داده می شود مجددا در خود شهر رفسنجان از طریق خدمات؛خرید؛اسکان؛ و… هزینه شود نه با پول رفسنجانی ها ؛جیب تهرانی ها پُر شود.

به امید پاسخ این سوالات در نشست های خبری بعدی…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *