کسب مقبولیت و محبوبیت به هر شیوه ای/ جلب توجه با پا گذاشتن روی اعتقادات!

وقتی مدح نامه ها نتوانسته اند برایش کاری بکنند حاضر شده برای کسب محبوبیت و مقبولیت پا روی اعتقاداتش بگذارد و برای دیده شدن شیوه ای جدید را انتخاب کند

به گزارش سازش خبر یک مدیر؛یک مسئول زمانی می تواند در بین مردم محبوبیت و مقبولیت کسب کند که در بین مردم باشد و برای مردم خدمت کند اینکه بعضی ها حاضر می شوند برای محبوبیت تن به ذلتی بدهند منطقی و عقلانی نیست.

متاسفانه این روزها در شهر رفسنجان شاهد اتفاقات جالبی هستیم مدیری که مسئولیتی را به واسطه برخی افراد صاحب نفوذ در استان کسب کرده و از روز اول با برخی ادعاها و شعارها که گوش فلک را هم کر کرده بود بر سر کار آمد.

اما در مدت مسئولیتش هم به واسطه عملکرد ضعیفش همیشه مورد انتقاد مردم و رسانه ها بوده و نتوانسته با شعارهای که فقط ادعای آن را دارد در بین مردم مقبولیت و محبوبیت کسب کند مدیر مورد نظر ماهانه چندین میلیون خرج مدح نامه هایی می کند که خبر و عکسش را منتشر کنند اما باز هم محبوبیت و مقبولیتی را نتوانسته کسب کند.

اخیرا این مدیر که ادعای ارزشی بودنش گوش فلک را کرده دست به کاری زده که نوعی قبح شکنی و تناقض با ظاهر وی دارد. مدیری که وقتی مدح نامه ها نتوانسته اند برایش کاری بکنند حاضر شده برای کسب محبوبیت و مقبولیت پا روی اعتقاداتش بگذارد و برای دیده شدن شیوه ای را انتخاب کرده که برای اولین بار در رفسنجان می بینینم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *