زمینگیر شدن سارقان زورگیر با شلیک پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارقان زورگیر با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد .

به گزارش سازش خبر سرهنگ مرتضی امیری سبتکی در این خصوص بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف موبایل از یک شهروند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد سارقان با استفاده از سلاح سرد و بوسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به تهدید و زورگیری یکی از شهروندان کرده و تلفن همراه وی را سرقت کرده اند .

این مقام انتظامی تصریح کرد : ماموران یگان امداد موتورسیکلت سارقان را رویت و اقدام به تعقیب و مراقبت آنان کردند و پس از عدم توجه به فرمان ایست پلیس ، یکی از ماموران یگان امداد اقدام به شلیک تیر هوایی نمود که پس از آن سارقان زمین گیر که راکب موتورسیکلت دستگیر و ترک نشین آن از محل متواری گردید

سرهنگ “امیری سبتکی” بیان کرد : در ادامه ماموران پلیس آگاهی رفسنجان با همکاری پلیس آگاهی مرکز استان ، هم دست سارق را که از اتباع می باشد شناسایی و در شهر کرمان که قصد خروج از استان را داشت دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اعتراف به ۳ فقره سرقت تلفن همراه به عنف توسط ۲ سارق دستگیر شده تاکنون، خاطر نشان کرد : هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند و اموال به سرقت رفته از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *