حضوربازیکنان آکادمی(بومی) گلگهرسیرجان در تمرینات بزرگسالان/بازیکنان بومی رفسنجانی در بنرهای تیم بزرگسالان!!!/ دلیل پسرفت رفسنجان انتخاب مدیران بی تخصص و سیاسی است

حضوربازیکنان آکادمی(بومی) گلگهرسیرجان در تمرینات بزرگسالان/بازیکنان بومی رفسنجانی در بنرهای تیم بزرگسالان!!!/ دلیل پسرفت رفسنجان انتخاب مدیران بی تخصص و سیاسی است

به گزارش سازش خبر تیم های ورزشی و باشگاه های حرفه ای فوتبال حال و حاضر دنیا علاوه بر کسب قدرت و بدنبال کسب ثروت هستند.
باشگاه های حرفه ای دنیا با جذب اسپانسر؛ فروش سهام و آموزش و پروش بازیکنان بومی به دنبال فروش بازیکنان به تیم های دیگر یا استفاده از بازیکنان پرورش یافته آکادمی همان باشگاه از خرید بازیکنان غیربومی و خارجی امتناع و برای باشگاه از هزینه تراشی جلوگیری می کنند و هر روز زانوی غم بغل نمی گیرند و در رسانه های حامی و پیج های شیتیل بگیر یاجلوی منتخب مردم در مجلس دم از بی پولی نمی زنند و برای گرفتن بودجه گردن کج نمی کنند!!!

تیم گلهر سیرجان با مدیریت متخصص و آینده نگر؛ با سیاست کشف و پرورش بازیکن از طریق آکادمی چند سال پیش به صورت حرفه ای کارش را شروع کرد. همان روزهایی که رسانه های دلسوزی مثل سازش خبر چندین گزارش و مطلب منتشر کردند و مدیران سابق باشگاه را نقد کردند اما مدیران سابق هیچ توجهی نکردند به جای توجه کردن به نقد ها و توجه به آکادمی و استعداد یابی متاسفانه تمام فکرشان و افتخارشان خرید بازیکنان میلیاردی و رتبه پنجمی بود زیراباخرید بازیکنان میلیاردی عده ای دلالی می کردند و با رتبه پنجمی دل مردم شاد و مدیران هم گردن علم می کردند.

* حضور بازیکنان آکادمی گلهر در تیم بزرگسالان*

رتبه پنجمی برای یک تیم شهرستانی قابل تحسین بود اما سرمایه اصلی باشگاه بازیکنان بومی و استعداد های کشف نشده و میدان ندادن به بازیکنان همین شهر هست.

ازاین انتقادها سالها گذشت اما گوش شنوایی نبود و امروز درسیرجان شاهد گزینش و حضور چندین بازیکن همان آکادمی سالهای قبل در تمرینات تیم بزرگسالان هستیم و در مقابل تیم مس رفسنجان بهترین بازیکن بومی رفسنجانی و عضو تیم ملی امید را بجای بازی دادن در تیم شهرش به پیکان می فروشند و در مقابل دلخوش به علی عدنان و دلخوش به تیتر خبری بمب خبری رسانه های حامی باشگاه می شوند.

*علی اصغر صادقی بازیکن رفسنجانی و ملی پوشی که در این فصل به پیکان رفت*

همان رسانه هایی که از رفتن علی اصغر صادقی بازیکن جوان و ملی پوش بومی رفسنجان به پیکان هیچ نقدی نمی کنند اما علی عدنان عراقی پیر را یک بمب خبری می دانند که مدت هاست به تمرینات مس برنگشت و از مس جدا شد و متاسفانه امروز باید به فکر فرو رفت چرا باید پولهای میلیاردی یک تیم شهرستانی را خرج یک بازیکن پیر عراقی کنند.
باید زانوی غم بغل گرفت چرا بازیکنان بومی حال و حاضر در تیم مس رفسنجان بر روی نیکمت بشینند و مدیران فعلی باشگاه مصطفی محمد برادر منتطر محمد بازیکن عراقی را جذب کنند که یک دقیقه هم برای مس بازی نکرده و چرا بازیکنان بومی مس بجای میدان دادن و کسب تجربه فقط باید عکس هایشان در بنرهای اطلاعیه های بازی های مس درسطح شهر باشد.

*محمد حسین کریم زاده بازیکن‌بومی مس*
*محمد اکبری نسب بازیکن بومی مس*

باشگاه گلگهر سیرجان امروز نتیجه چند سال قبلش را با حضور بازیکنان آکادمی در تمرینات تیم بزدگسالان رسانه ای کرد و نشان داد که یک سرو گردن از باشگاه مس رفسنجان جلو بوده و هست و متاسفانه پسرفتگی رفسنجانی ها یک دلیل دارد انتخاب مدیران سیاسی و آقازاده است که در جایگاهی مسئولیت دارند که نه تخصص دارند و نه آینده نگر هستند.

رسانه سازش خبر به مانند سالها قبل از عدم توجه مدیران به آکادمی و بازیکنان بومی این قول را خواهد داد اگر مدیران باشگاه باهمین روش ؛ که افتخارشان کسب پیروزی درمقابل پیکان جوان (بازیکنان بین ۱۸ تا ۲۹ سال) در ضربات پنالتی؛ یا تیتر زدن برخی رسانه های حامی مانند تیتر خبرهای؛ ساکت پرافتخارترین سرمربی ایران به مس آمد؛ علی عدنان بمب خبری آمد؛ نویدکیا از مس طلا ساخت و…
روزی باید تیتر خبر بخوانیم. تیم مس رفسنجان بازیکن آکادمی باشگاه گلگهر را خرید!!!
باید اعتراف کنیم هانطور که ربیعی والهامی رفتند نویدکیا هم با کسب یک رتبه ای در جدول خواهد رفت ؛همانطور که کیانی و انصاری و عدنان رفتند ؛منتظر محمد عراقی؛شهباززاده و لک و… هم خواهند رفت .
همانطور که زیندینی و علیزاده و.. رفتند پورمحمدی و … هم بزودی خواهند رفت و ما می مانیم یک تیم یک شهر و بازیکنان بومی که نه بازی کردند نه تجربه ای کسب کردند نه بازیکن جوان جدیدی برای بزرگسالان معرفی کردند.
پس برای میدان دادن و دیده شدن بازیکن بومی هم قلمی به کاغذ ببریم و مطلبی بنویسم.

به قلم : مجتبی نقی زاده



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *