آقای مدرس خیابانی لطفا به رفسنجان بیایید ببینید و شفاف سازی کنید/ ۱۴ سوال سازش خبر از مدیرعامل شرکت ملی مس

آقای مدرس خیابانی لطفا به رفسنجان بیایید ببینید و شفاف سازی کنید/ ۱۴ سوال سازش خبر از مدیرعامل شرکت ملی مس

به گزارش سازش خبر مدرس خیابانی چند روزی هست که به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنایع ملی مس ایران منصوب شده است و در بدو ورود دغدغه برخی ها از مدرس خیابانی فقط دیدن بازی فولاد و تیم بزرگسالان مس رفسنجان و حمایت از پورمحمدی است!!! اما سازش خبر از جناب آقای مدرس خیابانی درخواست می کند تا به رفسنجان بیاید و در یک نشست خبری که هر مدیرعاملی بر کرسی مدیریت نشست قول نشست خبری با اصحاب رسانه رفسنجان داد اما متاسفانه در حد قول و خبری از نشست خبری نشد و یکبار آقای رستمی مدیرعامل اسبق با خبرنگاران کرمانی نشست خبری برگزار کرد و متاسفانه خبرنگاران رفسنجانی دعوت نبودند و سوال اینجاست چرا مدیرانی که بر کرسی مدیریت شرکت ملی مس ایران می نشینند یا نشست خبری با خبرنگاران شهری که بزرگترین معدن روباز را در اختیار دارد فراری هستند و حتی برخی ها در رفسجان هم از برگزار نشدن این نشست خبری با رفسنجانی ها استقبال می کنند و پبگیر درخواست خبرنگاران در باب برگزاری این نشست خبری نیستند تا با برگزاری یک نسشت خبری به خیلی از سوالات و درخواست های مردمی از سهم رفسنجان در بحث آلودگی آب و خاک و هوا؛ در بحث مسئولیت های اجتماعی ؛ در عزل و نصب ها ؛ دربحث بودجه ها و هزینه ها در بحث ورزش؛ تصفیه خانه؛ جاده ها و… پاسخگو باشد.
به تازگی در فضای رسانه ای به صورت همزمان و برنامه ریزی شده بجای پرداختن و مطالبه گری از مدیرعامل شرکت ملی مس ؛ وگفتن مشکلاتی که اکثرا به جوانان و مردم مربوط می شود مهمترین دغدغه برخی ها درخواست کردن از مدیرعامل شرکت ملی مس ؛دیدن برد مس رفسنجان در مقابل فولاد بحران زده و قعر جدولی و حمایت از مدیرعامل باشگاه است.!!!


اما سازش خبر از مدیرعامل فعلی شرکت صنایع ملی مس ایران درخواست دارد بعد از دیدن فیلم‌مجدد بازی برد مس رفسنجان از فولاد قعر جدولی ،حتما به رفسنجان بیاید و مواردی که ذکر خواهد شدهم ببینید و پیگیری و شفاف سازی کنید.

جناب آقای مدرس خیابانی محترم:

۱:به رفسنجان بیایید و به عنوان اولین مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران باشید که در سالهای اخیر با اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان ؛ شهری حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و با بیش از ده ها هزار جوان تحصیل کرده بیکار که در کنار بزرگترین معدن روباز جهان قرار دارد نشست خبری برگزار و سوالات اصحاب رسانه پاسخگو باشد. سهم رفسنجانی ها در اشتغالزایی جدید شرکت ملی مس چقدر بوده است؟

۲ به رفسنجان بیایید و شفاف سازی کنید ؛در آمد سالیانه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان چقدر است و چقدر سهم مردم رفسنجان به عنوان مسئولیت اجتماعی است؟ چند درصد سهم این مسئولیت ها عمرانی؛ اجرایی؛فرهنگی ؛ورزشی و… است و سالیانه چه میزان مبلغ به عنوان مسئولیت اجتماعی واریز و به چه حسابی واریز می شود؟


۳ : به رفسنجان بیایید و شفاف سازی کنید مس به عنوان حامی فرهنگ و هنر؛ هنرمندان رفسنجانی نه کرمانی!!! (نقاشان؛عکاسان؛ تاتر؛ سینما؛ اصحاب قلم و…) سالیانه چقدر کمک می کند و خروجی این شعار تا به امروز برای هنرمندان رفسنجانی چه بوده است؟؟؟


۴ به رفسنجان بیایید و عنوان کنید مس در بخش جاده سازی چه میزان اعتبار برای جاده های شهرستان هزینه کرده ( مخصوصا جاده نوق بیش از ۸ سال هنوز به اتمام نرسیده) (جاده داوران ؛کمربندی شرقی ؛جاده های شهری و…) تا به امروز کمک شده است؟


۵ : به رفسنجان بیایید و شفاف سازی کنید چرا تصفیه خانه آب رفسنجان با توجه به تنش آبی که شهرستان دارد و کارشناسان معتقدند رفسنجان دارای بالاترین آب ارسنیک دار و سرطان زا است چرا این پروژه به بهربرداری نمی رسد؟


۶ به رفسنجان بیایید و شفاف سازی کنید مجتمع مس سرچشمه برای کاهش آلودگی آب؛خاک و هوا در دنیای پیشرفته تکنولوژی و صنعت چه کرده و چه برنامه ای دارد؟


۷ به رفسنجان بیایید و شفاف سازی کنید شرکت مس در بحث صنایع پایین دستی؛ اشتغالزایی؛ راه اندازی کارگاه ها و کارخانه ها در بخش اقتصاد شهرستان چه کرده و چه برنامه هایی دارد؟


۸ به رفسنجان بیایید و شفاف کنید ؛آیا حقیقت دارد سیاست شرکت ملی مس کوچک کردن زیر مجموعه در برخی رشته های ورزشی است؟به رفسنجان بیایید و شفاف سازی کنید بدهی واقعی باشگاه صنعت مس رفسنجان چقدر است؛ بودجه تزریقی و بودجه واقعی هر سال باشگاه مس رفسنجان چقدر است؟ شفاف سازی کنید آیا واقعا بحث حقوقی و فسادو… درباشگاه وجود دارد و دلیل این بی برنامگی ها و فساد ها چیست؟به رفسنجان بیایید و ببینید بومی سازی و حمایت از بومی ها در حد شعار بود.


۹ به رفسنجان بیایید و ببینید اعضای کادر فنی ؛مربیان و بازیکنان بومی و پایه باشگاه مس رفسنجان حقوق و دستمزدی دریافت نکردند و شب عید شرمنده خانوادهایشان بودند و شفاف سازی کنید حقیقت دارد که قراردادهایشان مفقود شده است.!!!


۱۰ به رفسنجان بیایید و ببینید تیم والیبال در مرحله پلی اوت درلیگ برتر ماند و تیم بسکتبال مس به لیگ یک سقوط کرد!!!


۱۱ به رفسنجان بیایید و ببینید حمایت از رشته های غیر از فوتبال کمرنگ بوده و کادر فنی و بازیکنان بانوی فوتسال مس رفسنجان درصد زیادی از قراردادهایشان پرداخت نشده است اما در مقابل از جام رمضان شهرداری و جشنواره نمایش اسبان بومی فلات ایران حمایت می کند!!!

۱۲ به رفسنجان بیایید و پاسخگو باشید چرا باید مدیرعامل یک باشگاه فرهنگی ورزشی مثل باشگاه بزرگ مس رفسنجان باید آقا زاده سیاسی انتخاب شود که هیچ سررشته ورزشی ندارد و تا به امروز مدیرعامل باشگاه هیچ نشست خبری با خبرنگاران محلی برگزار نکرده و پاسخگو نبوده است.

۱۳ به رفسنجان بیایید و از بودجه تزریقی،بدهی ها؛ اسکان تیم در تهران ؛ تمرین در تهران درحالی که بهترین زمین های چمن ورزشی و امکانات بدنسازی و … در رفسنجان است وتیم‌مس رفسنجان در هتل های کرمان اسکان می کند و برای بازی خانگی بعد اسکان در کرمان به رفسنجان می آید و بازی می کند و سریعا به تهران میرود شفاف سازی کنید خروجی تیم از زمان مدیرعامل پورمحمدی چه بوده است!!!


۱۴ به رفسنجان بیایید پاسخگو خیلی از مطالبات مردم؛جوانان و… باشید نه فقط دیدن برد تیم مس از فولاد!!!

به قلم مجتبی نقی زاده



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *