دم خروس و باور کنیم یا قسم حضرت عباس را !!!   اگر پول نیست چرا رشته‌ جدید اضافه می کنید؟! /اگر پول هست چرا بدهی ها را نمی پردازید؟؟؟/ بسکتبال رفت؛ اسب آمد!!!

دم خروس و باور کنیم یا قسم حضرت عباس را !!!
اگر پول نیست چرا رشته‌ جدید اضافه می کنید؟! /اگر پول هست چرا بدهی ها را نمی پردازید؟؟؟/ بسکتبال رفت؛ اسب آمد!

به گزارش سازش خبر باشگاه مس رفسنجان از روزی که با مدیریت حسین پورمحمدی آغاز شد با شروع تیترهای خبری دَم از بی پولی و بدهی میزدند و هر زمانی که به هر مشکلی روبرو می شدند ؛از اسکان در تهران؛ تمرین تیم در تهران، فروش تیم امید؛ اسکان در هتل های کرمانی؛شکست ها ؛ و… اولین بهانه مدیران بدهی های سنگین و نبود بودجه عنوان می کردند و حتی در برخی از موارد با سناریوهای از قبل برنامه ریزی شده از بازیکنان و کادر فنی و …مهمترین حرفشان بدهی ها و عدم حمایت شرکت ملی عنوان می کردند.

تیم بسکتبال مس رفسنجان به لیگ یک سقوط کرد و برخی ها مدعی شدند که شاید سیاست شرکت ملی مس است که میخواهند اکثر تیم های زیر مجموعه شرکت مس را کمتر حمایت کنند تا با سقوط به دسته های پایین تر یا هزینه کمتری داشته باشند یا امتیازش را به فروش بگذارند.

تیم های فوتسال بانوان هم برخی از بازیکنان و کادر فنی درصد زیادی از مطالباتشان را دریافت نکردند و مربیان و بازیکنان و کادر فنی تیم های پایه باشگاه مس رفسنجان شرمنده خانواده هایشان هستند و در کنار همه این مطالبات؛ دوبازیکن خارجی سابق تیم بزرگسالان مس رفسنجان هم شکایت کردند و احتمالا بزودی پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته خواهد شد!!!.

اما در کنار این خبرها روز گذشته از اضافه شدن رشته سوارکاری به باشگاه مس رفسنجان رسانه ای شد اما سوال اینجاست آیا واقعا کمیته ورزش شرکت مس چنین مجوزی را به باشگاه مس رفسنجان داده است؟؟؟
برخی ها در شوک هستند که در کمیته ورزش شرکت ملی مس چه خبر است. یک روز می گویند به دنبال کمبود بودجه و مشکلات مالی، به دنبال کم کردن رشته های زیر مجموعه باشگاههای مس هستیم و روز دیگر خودشان مجوز اضافه شدن رشته هایی جدید را به این باشگاهها صادر می کنند.
در متن این خبری که منتشر شده ذکر شده است که باتوجه به سیاست های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.!!!

امیدواریم مسئولان باشگاه شفاف سازی کنند که حمایت باشگاه مس رفسنجان از رشته سوارکاری تا چه حد است و توضیح دهند که اگر مشکل مالی ندارید پس چرا مرتب از مشکلات مالی خود گله می کنید!؟ واگر هم مشکل مالی ندارید چرا بدهی های باشگاه و طلب مربیان و بازیکنان و را پرداخت نمی کنید؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *