جمعه های سیاه کمربندی در کنار وعده های مسئولان / از انارکی محمدی تا ابوالفضل برزگر/مستندات

جمعه های سیاه کمربندی در کنار وعده های مسئولان / از انارکی محمدی تا ابوالفضل برزگر/مستندات

به گزارش سازش خبر روزهای جمعه کمربندی جاده رفسنجان به سمت کرمان با وجود تردد کامیون‌ها و خودروها به پیستی برای جولان موتورسواران موتورسنگین تبدیل می‌شود، پدیده‌ای خطرناک که با وجود تلفات و سوانح خطرناک سال‌های اخیر همچنان ادامه دارد و هیچ‌ مسئولی نه به فکر است و نه مانع این بازی خطرناک می‌شود و بیشترین تصادفات مرگبار موتورسنگین‌ها در روز جمعه اتفاق می‌افتد.

بیش از این مسئولان رفسنجان، از انارکی محمدی نماینده ؛مجید کهنوجی شهردار؛ حسین رضایی فرماندار و حسین جلالی نماینده مجلس و حتی ابوالفصل برزگر و… بارها قول داده‌اند که مقدمات احداث پیست موتورسواری را فراهم خواهند کرد. اما فقط در حد چند جلسه و تبلیغ رسانه ای بود و هیچ اقدامی صوزت نگرفت

در رفسنجان با وجود حدود ۶۰۰ موتور سنگین یکی از معروفترین شهرهای دارای موتور سنگین در کشور است اما متاسفانه هر ماه و حتی هر هفته در فضای رسانه ای و بنرهای سطح شهر تصویر جوانان های را می بینیم که اکثرا با موتور سنگین جان خود را از دست دادند و طبق آمار در ۸ ماه اخیر ۸ نفر جان خود را با موتور سنگین در رفسنجان از دست داده اند.

حال باید از مسئولان رفسنجان و استانداری کرمان این سوال را پرسید چرا نباید یک مجوعه تفریحی و ورزشی در شهر رفسنجان وجود داشته باشد؟

چرا یک دهکده ورزشی در شهر ثروتمندی مثل رفسنجان نیست؟ وقتی یک جوان علامقه مند به ورزش موتورسواری و اتومبیل سواری هست کجا باید این هیجان را تخلیه کند.؟

اگر برای احداث پیست موتورسنگین یا اتومبیل قانونی نیست چرا از سالها قبل قول احداث پیست را به جوانان داده اید؟

اگر قانونی است و میتوانید محلی برای این ورزش در نظرگرفته شود پس چرا به قولهایتان عمل نمی کنید؟

ساخت یک پیست موتورسواری و اتومبیل سواری در کنار بزرگترین معدن روباز جهان (مس سرچشمه) چقدر زمان میخواهد ؟

هزینه ساخت یک پیست برای یک معدن بزرگی مثل مس در کنار مسئولیت اجتماعی هزینه ای نیست که بهانه تامین بودجه میکنید؟

مسئولان رفسنجان حتما منتظرید باز هم خیرین پای کار بیایند و این پروژه ها را اجرا کنند زیر ما مردم رفسنجان عادت کردیم به ساخت پروژه های خیرساز و زحمت افتتاح فقط با شماست.!!!

مسئولان محترم فرمانداری، شهرداری و شورای شهر؛ نماینده منتخب مردم در مجلس ؛مشاور ورزشی به خبرهایی که رسانه ها طبق وعده های شما منتشر کردند ببینید که چه وعده هایی دادید و عملی نشد.

۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ احمدانارکی محمدی
۶ دیماه ۱۴۰۰ حسین جلالی
۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲
👈*مجید کهنوجی شهردار رفسنجان ۸ آبانماه ۱۴۰۰
خبر کانال روابط عمومی شورای شهر رفسنجان ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲





👈خبر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی *ابوالفضل برزگر*


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *