سلام مس رفسنجان به دسته یک تا ۱۵ هفته دیگر!!! چرا پورمحمدی دل از صندلی قدرت نمی کَند؟؟؟

سلام مس رفسنجان به دسته یک تا ۱۵ هفته دیگر!!! چرا پورمحمدی دل از صندلی قدرت نمی کَند؟؟؟

به گزارش سازش خبر تیم فوتبال مس رفسنجان که بعد از سالها چشم‌انتظاری با قهرمانی و ثبت رکورد در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و در این سالها توانست خوش بدرخشد و جز برترین تیم های لیگ برتر قرار بگیرد.
یک تیم شهرستانی و صنعتی که هیچ کَس فکرش را نمی کرد با صعودش به لیگ برتر رتبه های تک رقمی و تا آسیایی شدن پیش برود.
مس رفسنجان به یک تیم سرشناس ؛باشخصیت؛بدون حاشیه تبدیل شده بود تا جایی که اکثر سرمربی ها و بازیکنان لیگ برتر آرزوی بودن در این تیم داشتند.
اما در فصل جاری به یکباره چهره مس تغییر کرد و تیم مس به یک تیم پرحاشیه و ضعیف تبدیل شد ؛تیمی که در سالهای قبل لرزه به تیم ها می انداخت و تیم ها با ترس و استرس وارد میدان می شدند و در برخی بازی ها به سختی امتیاز کسب می کردند؛ در فصل جاری تیم های قعر جدولی و تازه صعود کرده به لیگ برتر براحتی از سد مس میگذرند و در خانه شکست را هدیه مس می کنند.
اکثر هواداران؛کارشناسان ورزشی معتقدند مهمترین مشکل مس رفسنجان مدیریت ضعیف باشگاه است مدیریتی که هیچ شناختی از مدیریت ورزشی حرفه ای در لیگ برتر ایران ندارد است و با وجود همه این مشکلات پیش آمده و فسخ قرارداد و خروج بازیکنان مطرح و دلسوزی همچون محسن آذرباد کاپیتان بااخلاق و بدون حاشیه سالهای اخیر لیگ؛ انتقال بازیکن بومی به پیکان؛ خدافظی مدیر رسانه ای سرمربی؛ رفتن مجتبی سرآسیایی مربی مس به سایپا؛ حاشیه های ساکت الهامی و سعید فتاحی؛ اخراج سعید فتاحی و حالا هم صحبت از اخراج ساکت الهامی!!!
این ها گوشه ای از حاشیه های است که با ورود پورمحمدی به باشگاه مس شروع شد و هنوز هم ادامه دارد.

حواشی که بزرگترین آن بدهی هاست و هنوز تا به امروز مدیرعامل مدعی بدهی حاضر نشده برای یکبار هم که شده در برابر خبرنگاران محلی پاسخگو سوالاتی از جمله بدهی واقعی باشگاه؛بودجه تزریقی به باشگاه در فصل های قبل و فصل جدید؛ ورود مسئولان غیربومی؛ استخدام افراد بی تخصص از حامیان و دوستان و آشنایان در باشگاه ؛ نتیجه و حاصل استخدام مشاور غیر بومی وی و… از جمله سوالاتی است که هنوز خبرنگاران محلی رفسنجان منتظر یک نشست خبری و دریافت پاسخ از مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان هستند.

سوال مهمتر از همه که اهالی ورزش و کارشناسان و عموم مردم از پورمحمدی دارند و در فضاهای مجازی شاهدش هستیم این است که چرا حسین پورمحمدی استعفاء نمی دهد و اگر این روند ادامه داشته باشد و تیم مس به دسته یک سقوط کند دلیل اصلیش را پورمحمدی می دانند زیر میگویند شاهد همه مشکلات و ضعیف مدیریتی بود چرا با یک نامه استعفاء نمیدهد و به صورت شفاف به مردم و هواداران دلیل رفتن را توضیح نمی دهید.
مردم از وی سوال دارند وقتی تیم های غیر فوتبالی نتایج لازم را نمی گیرند، تیم فوتبال هم پر از حاشیه؛ و باشگاهی پر از مشکل و حاشیه آقای پورمحمدی چه اصراری به ادامه مدیریت دارد و استعفاء نمی دهد تا شاید شرکت ملی مس مدیریت را به فردی متخصص بسپارد که شاید مس رفسنجان از قَهقَرا خروج پیدا کند و لااقل در لیگ برتر بماند و در پایان لیگ لنز های دوربین ها شاهد اشک ریختن هواداران و حسرت فصل جدید در لیگ برتر نباشند.
ایکاش حسین پورمحمدی برای شهر رفسنجان؛ برای تیم رفسنجان؛ برای قلب نارنجی هواداران و بخاطر ورزشکاران و جوانان و نوجوانانی که به عشق تیم مس در تلاشند که فوتبالیست شوند و روزی با لباس نارنجی و در لیگ برتر در مستطیل سبز توپ بزنند قلم بر کاغذ می گذاشت و استعفاء می داد و دل از صندلی قدرت می کَند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *