پورمحمدی از مس رفت؟؟؟اخبار منفی و حواشی مس رفسنجان تیتر اول اخبار ورزشی کشور در نیم فصل اول!!!

پورمحمدی از مس رفت؟؟؟اخبار منفی و حواشی مس رفسنجان تیتر اول اخبار ورزشی کشور در نیم فصل اول!!!

آنچه درباره وضعیت باشگاه مس رفسنجان به گوش می رسد، بجای نقل و انتقال بازیکن ؛نقل و انتقال مدیر و سرمربی است!!!


به گزارش سازش خبر مس رفسنجان بعد از چهار سال همکاری با محمد ربیعی سراغ ساکت الهامی رفت و سرمربی باتجربه با کارنامه ای درخشان که نتایج خوبی در تراکتور، نساجی و هوادار به دست آورده بود را به خدمت گرفت تا راهی که با ربیعی پیموده بود را با یک سرمربی باتجربه تر ادامه دهد.
هدف مس رفسنجان با ساکت الهامی گرفتن سهمیه آسیا بود همان کاری که الهامی برای تراکتور و نساجی انجام داده بود مانند تیم کم هزینه و کم مهره هوادار را به رتبه تک رقمی در لیگ برتر و جمع ۴ تیم مرحله نیمه نهایی رسانده بود، این هدف شدنی به نظر می رسید اما از شانس ساکت الهامی تیمی از اول با حواشی شروع شد قبول مسئولیت یک مدیرغیر ورزشی که هیچ رزومه ورزشی حرفه ای در سطح کشورنداشت و مجبور بود از افراد دیگر و غیر بومی مشاوره بگیرد و دوم مشکلات مالی باشگاه و سوم حواشی در باشگاه که متاسفانه الهامی این موضوعات را نمیداست و هیچ شناخت و اطلاعاتی از شهر رفسنجان؛رسانه ها؛ وضعیت باشگاه ؛حواشی و…. نداشت و سازش خبر از روز اول مفصل با انتشار یک گزارش به این موضاعات پرداخت که آمدن الهامی با کارنامه درخشان با سه ظلع تغییر مدیریت؛مشکلات مالی و حواشی ها کار کردن در رفسنجان سخت است و رزومه الهامی زیر سوال خواهدرفت و الهامی باید خودش را برای سخت ترین دوران سرمربی گری خود آماده کند. اما در ادامه چنان به بن بست خورد که توان رقابت با مدعیان را از دست داد. و ساکت در نشست خبری ساکت نماند و نشست خبریش جهانی شد. و آنجا بود که مشخص شد الهامی به پایان خط رسیده و آخرین امیدش گرفتن نتیجه در مقابل پرسپولیس است تا شاید از حواشی رفتن مجتبی سرآسیایی؛ بحث با سعید فتاحی؛ راضی کردن بازیکنان برای یک بازی قدرتی در مقابل پرسپولیس تا نتیجه بگیرید و مدیران باشگاه را قانع کند که مشکل فنی در تیم نیست بلکه مشکل اصلی مالی و مدیریت است

ساکت الهامی که تجربه نشان داده در روزهای سخت به جای تسلیم شدن راهی برای نجات مجموعه ‌اش پیدا می‌کند، در سخت ترین شرایط مس رفسنجان و در حالی که حتی حامیانش که با آمدنش به به چه چه و تبلیغ می کردند هم به این باور رسیده بودند که اگر به پرسپولیس ببازد بهتر است استعفایش را بنویسد و برود، اما الهامی باتجربه یک نمایش خیره کننده را مقابل پرسپولیس عرضه کرد، به حدی که علیرضا بیرانوند لب به اعتراف گشود و گفت نتیجه عادلانه، شکست ۴ بر یک پرسپولیس مقابل ساکت الهامی بود نه مساوی یک یک!
گویا ساکت الهامی و مجموعه مس این قول و قرار را با هم گذاشته بودند که اگر مس از تقابل با پرسپولیس سربلند بیرون آمد الهامی به کارش ادامه بدهد اما با وجود این توافق، شنیده ها حاکی از آن است عده ای قصد عبور از ساکت الهامی را دارند و می خواهند حتی به قیمت پرداخت غرامت سنگین به این سرمربی، شکل و شمایل نیمکت مس را تغییر بدهند. تا شاید با تغییر نیمکت خودشان در کُرسی مدیریت و افرادی که با حمایت برخی ها قبول مسئولیت کردند در صندلی خود محکم بنشینند.
تغییر کادر فنی از اختیارات هر باشگاهی است اما عجیب اینجاست که شنیده ها حاکی از است که مس رفسنجان برای انتخاب جایگزین ساکت الهامی سراغ یک سرمربی تازه مطرح شده یا خانه نشین و سه سرمربی اخراجی رفته است.
افرادی از جمله محرم نویدکیا صرف نظر از اینکه آیا محرم نوید کیا بعد از نزدیک به دو سال خانه نشینی، می تواند گزینه مناسبی برای نجات مس باشد، یا سعید دقیقی که از لیگ‌یک همراه شمس آذر بوده و توانسته در فصل اول و نیم فصل اول لیگ‌برتر در شمس آذر بدرخشد یا شنیدن نام رسول خطیبی، محمود فکری و سید مهدی رحمتی که روی هم در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم به اندازه ساکت الهامی آن هم در ضعیف‌ترین نیم فصل کاری اش امتیاز جمع نکرده‌اند به عنوان گزینه‌های جانشینی سرمربی فعلی مس که دو جام قهرمانی در کارنامه‌اش دارد، خنده‌دار است.

اما بعد از همه این خبرها و شنیده ها و گمانه زنی ها با سرمربی جدید و اخراج ساکت الهامی و جایگزینی شنیده ها حاکی از استعفا یا برکناری حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان است که در روز های اخیر فضای مجازی خبرنگاران ورزشی را درگیر خود کرده و تا به امروز خبرقطعی و رسمی از هیچ رسانه ای منتشر نشده است.باتغییر مدیریت باشگاه میتوان حدس زد مدیریت جدید قطعا با سرمربی فعلی مس رفسنجان همکاری خواهد کرد تا در ماه های آینده مدیریت جدید و شرکت ملی مس تصمیم خود را با رفتن یا ماندن الهامی خواهد گرفت.

الهامی که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه؛رفتن برخی از بازیکنان؛ مشکلات مالی؛ حواشی ها و… باید دست و پنجه نرم کند و از همه مهمتر ۷ بازی اول شروع نیم فصل دوم و گرفتن نتیجه از تیم هایی که با کمترین حاشیه؛بهترین نتایج؛ و درحال تمرین درترکیه؛کیش؛تهران و… هستند و در حال مذاکره و آنالیز و جذب بازیکن در نیم فصل دوم هستند. باید رقابت کند و برای بقا امتیاز کسب کند.

مس رفسنجان که به غولکُش معروف بود و همه تیم های لیگ برتری برایش احترام ویژه قائل بودند و اکثر سرمربی ها و بازیکنان مطرح لیگ دوست داشتن در مس باشند و در صدر اخبار کشور به بهترین ها یاد می شد متاسفانه در این فصل اخبار حواشی ؛نتایج ضعیف؛مشکلات مالی؛بحث بین مدیر و سرمربی؛رفتن ناگهانی بمب خبری ؛ اعتصاب بازیکنان؛ رفتن و نیمکت نشینی بازیکنان بومی؛ بدهی ها؛ قنات؛ بسته شدن پنجره نقل و انتقلات؛ شکایت بازیکن از باشگاه از طریق فیفا؛شکایت باشگاه از طریق فیفا از بازیکن و… تیتراخبار ورزشی کشو در نیم فصل اول بوده و هست!!!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *