بخشداران نسبت به جذب قیر رایگان و آسفالت جاده های روستایی رفسنجان اقدام کنند

فرمانده سپاه رفسنجان از بخشداران خواست نسبت به جذب سهمیه قیر رایگان و صرف آن در آسفالت سازی جاده های روستایی، جاده های بین مزارعی و نیز مسیرهای منتهی به گلزارهای شهدا اقدام کنند و این فرصت تا فردا ظهر چهارشنبه خواهد بود.

به گزارش سازش خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان سرهنگ محمد پساوند در جلسه شورای اداری در محل فرمانداری چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت عده ای از هموطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به جامعه ایران و خانواده ای آن ها تسلیت گفت و افزود: دشمن هیچ زمانی از توطئه چینی علیه ممالک اسلامی بر نمی دارد به طوری که طی ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ بمب دست ساز قوی در کرمان کشف شد که تعدادی را برای رفسنجان در نظر گرفته بودند.

وی ادامه داد: لذا دشمن از این اتفاقات به نفع خود برنامه ریزی می کند و قطعا قضایای پشت پرده دشمن به اطلاع مردم می رسد و دست آمریکا و اسرائیل رو خواهد شد.

سرهنگ پیاوند در ادامه سخنانش در بحث آسفالت جاده های شهرستان هم اظهار کرد: برای آسفالت جاده های روستایی، جاده های بین مزارع و نیز محورهای منتهی به گلزارهای شهدا سهمیه ای برای قیر رایگان در استان کرمان اختصاص یافته و بخشداران تا ظهر روز چهارشنبه اعلام نیاز کنند تا سهمیه رفسنجان را از استان جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشداران می توانند برای جذب این سهمیه با شماره تلفن ۰۹۱۴۰۶۱۰۸۴ تماس بگیرند.

سرهنگ پساوند همچنین گفت: برای کاهش سرقت شبکه برق شهرستان با هماهنگی فرماندار قرارگاه مقابله با سرقت کابل و سیم دو هفته قبل راه اندازی شده و تا قبل از آن هر شب ۳ تا ۴ هزار متر سرقت را در این حوزه داشتیم که در حال حاضر با ایجاد این قرارگاه به شبی ۳۰۰ متر کاهش یافته لذا همه مردم در این امر مشارکت کنند تا این سرمایه ملی از دست نرود.

وی خاطرنشان کرد: هیچکدام از سرقت های حوزه سیم و برق منشأ فقر و بدبختی ندارد؛ معتادین متجاهر و نیز گروه های سازماندهی شده ای از اتباع بیگانه در قالب شبکه ای دست به سرقت سیم و کابل برق و مخابرات می زنند.

فرمانده سپاه رفسنجان ادامه داد: تمام مدیرانی که در شهرستان و بخش‌ها فعالیت دارند باید در این قرارگاه به ما کمک کنند تا این سرمایه ملی از بین نرود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای این قرارگاه حومه شرقی تقریبا پاکسازی شده است ولی در مناطق دیگر همچنان سرقت‌ها انجام می‌شود که این مناطق نیز پاکسازی خواهد شد که بخشداران، بسیج، مردم و همه و همه در این امر کمک کنند.

در این نشست همچنین سرهنگ اکبر نجفی آماری از سرقت کابل، سیم های برق و مخابرات شهرستان ارایه کرد و استفاده از سیستم مها ( دزدگیر هوشمند) را به عموم مردم به ویژه دستگاه های دولتی، بانک ها، طلافروشی ها و دیگر اصتاف متذکر شد.

در این نشست همچنین سرهنگ اکبر نجفی اماری از سرقت کابل، سیم های برق و مخابرات شهرستان ارایه کرد و استفاده از سیستم مها ( دزدگیر هوشمند) را به عموم مردم به ویژه دستگاه های دولتی، بانک ها، طلافروشی ها و دیگر اصتاف متذکر شد.

سرهنگ اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: طی ۱۰ ماه اخیر سرقت های مهم و خشن ۱۶ درصد کاهش یافته اما در حوزه سرقت خرد افزایش داشتیم و در حوزه جرایم اینترنتی و فضای مجازی ۴۷ درصد افزایش داشتیم که عدم مراقبت شهروندان را می رساند و بیشترین عمده جرایم اینترنتی برداشت وجه نقد از حساب ها است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *