آیا دلیل حمایت رسانه برادر استاندار از مدیرعامل باشگاه مس نسبت فامیلی نزدیک خبرنگارشان با مدیرعامل باشگاه مس نیست؟/چرا دغدغه رسانه این رسانه فقط باشگاه مس است؟

آیا دلیل حمایت رسانه برادر استاندار از مدیرعامل باشگاه مس نسبت فامیلی نزدیک خبرنگارشان با مدیرعامل باشگاه مس نیست

به گزارش سازش خبر امروز مطلبی از رسانه برادر استاندار در حمایت از مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان منتشر که در این مطلب کلی آسمان و ریسمان را به هم بافته اتد که حواشی عدم موفقیت مدیر عامل جوان و بی تجربه باشگاه مس رفسنجان در همه رشته های ورزشی را به کنفرانس مطبوعاتی چند روز گذشته ساکت الهامی بعد از شکست سنگین در مقابل ملوان ربط دهند.

اولا باید گفت از بدو ورود این مدیرعامل در باشگاه شاهد حواشی بوده و هستیم و این حواشی و عدم کسب موفقیت ها مختص به تیم فوتبال نبوده و نیست بلکه در همه رشته و تیم های ورزشی باشگاه اعم از آقایان و بانوان شاهد عدم نتیجه گیری و حواشی بسیار زیاد هستیم؛ از ورود مدیران غیر بومی در باشگاه گرفته تا فروش تیم امید و ورود حامیان رسانه ای مدیرعامل در باشگاه

در این خصوص ذکر چند سئوال جهت روشن شدن مواضع این رسانه و انتشار اخبار خواهیم بود.

آیا رسانه برادر استاندار مسائل و مشکلات کشاورزان زحمت کش رفسنجانی را نمی داند و نمی بیند که به آن نمی پردازد؟

آیا رسانه برادر استاندار مسائل و مشکلات کشاورزان در امهال وام ها؛ سیل؛سرمازدگی و گرما زدگی محصول پسته کشاورزان و همچنین قیمت پایین پسته را نمی بینید که به آن نمی پردازد؟

آیا رسانه برادراستاندار مشکلات جاده های پر خطر رفسنجان(جاده نوق و داوران و …) که هر هفته شاهد حوادث و اخبار تلخ از داغدار شدن مردم هستیم را نمی بیند که به آن نمی پردازد؟

آیا رسانه برادر استاندار این همه متکدی؛کارتن خواب؛ کودکان کار؛ سرقت ها ؛قتل ها و… را در رفسنجان نمی بیند که به آنها نمی پردازد؟

آیا رسانه برادر استاندار از مشکلات و مطالبات مردم رفسنجان در خصوص شهر و شهرداری را نمی بیند که به آن نمی پردازد؟

نکته جالب این است که رسانه بردار استاندار این همه مسائل و مشکلات ریز و درشتی که در شهرستان و استان می گذرد و در بالا نیز به برخی از آن اشاره شد و مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند نمی بیند و دغدغه رسانه برادر استاندار تنها باشگاه مس رفسنجان؛تیم فوتبال و مدیرعامل باشگاه شده است؟

جالب تر این که در انتشار بعضی اخبار از انتصابات شاهد دوگانگی در رسانه برادر استاندارهستم. به طور مثال افردی بدون تجربه که از حلقه دوستانشان است مورد حمایت قرار می گیرد اما همین دست انتصابات اگر از حلقه دوستان شان نباشد مورد سرزنش قرار میگیرد و مُهر بی تجربگی نیز بر پیشانیشان کوبیده می شود.

از رسانه برادر استاندار درخواست داریم‌ نسبت به وضعیت کاری و استخدامی خبرنگارشان با شهرداری رفسنجان را برای مردم شفاف سازی کند.

در خصوص داشتن مسئولیت و پست های مدیریتی نیز باید گفت بیشترین سهم مدیریت در خانواده شماست. برادرتان استاندار کرمان، برادر دیگر رئیس کمیته امداد رفسنجان؛ خودتان نیز از کارمندی زندان رفسنجان به کارمندی دانشگاه ولی عصر(عج) رسیدید و بعد از ارتقا به وزارت جهاد و شهرداری تهران رسیدید. یکی از دامادهایتان مدیر کل صدا و سیمای کرمان و دیگری نیز نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است و در تلاش بودید همسر برادرتان را نیز بر مسند دانشگاه فرهنگیان رفسنجان بگذارید که با رسانه ای شدن جلوی این انتصاب گرفته شد.

در پایان به این نکته اشاره می کنیم، دلیل حمایت بی چون و چرای رسانه برادر استاندار از مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان ربطی به نسبت فامیلی نزدیک خبرنگار این رسانه که از قضا در شهرداری رفسنجان هم مشغول به کار شده ندارد ؟؟؟

رسانه سازش خبر بزودی به صورت شفاف از ورود و استخدام افراد حامی رسانه ای مدیرعامل باشگاه و دوستانش در باشگاه مس رفسنجان بزودی یک خبری کامل و گزارشی از ورود تک تک حامیان رسانه ای و ورود این افراد در باشگاه منتشر خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *