سلاجقه مسئولی در سایه

نقش آقای مشاور در حال و روز ناخوش مس رفسنجان

یکی از مشکلات اصلی که این روز ها مسی های رفسنجان با آن دست و پنجه نرم می کنند ، سو مدیریت حاکم بر این باشگاه است.

به گزارش سازش خبر حسین پور محمدی که تکلیفش با خودش مشخص است ، نه تجربه مدیریت در سابقه او دیده می شود و نه پُستی در سطح حرفه ای ورزش کشور داشته است که بخواهیم عملکردش را قیاس کنیم ، او روی کاغذ فقط پسر فرماندار اسبق رفسنجان؛تهیه کنندگی چند فیلم و مدیرعامل باشگاه شهرداری رفسنجان را در کارنامه دارد که با لابی های مدیرانی ضعیف تر از خودش به مدیرعاملی باشگاه مس رفسنجان رسید.

حالا همین مدیر ضعیف افرادی را به عنوان مشاور و یا معاون در کنارش ممصوب کرد که سوابق آن ها هم سوابق شاخصی نبوده و یکی را با هزار و یک حرف و حدیث از سازمان لیگ برکنار کرده اند و دیگری هم حدود ۱۹ ماه فوتبال یک استان را معطل برگزاری یک مجمع انتخاباتی کرده بود!!!

تکلیف فتاحی و ارتباط نزدیکش با ساکت الهامی و برخی بازیکنان تیم مشخص است و روز گذشته اخباری به سازش خبر رسید که با اختلافاتی که بین الهامی و فتاحی از مدت ها قبل به وجود آمده بود و الهامی فتاحی را مسئول جذب بازیکنان ضعیف عنوان کرده بوده فتاحی از مس جدا شده است ، اما آنچه که در میان ابهامات زیادی را به دنبال دارد ، نقش محسن سلاجقه مسئول در سایه مس به عنوان مشاور مدیر عامل در باشگاه مس است که میتوان گفت که کجای کار است.

او‌که به هر دلیلی و دلایلی نمی خواست مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان را تا قبل از اسفند ۱۴۰۰ برگزار کند ، به ناگاه با فشار مدیر کل ورزش و جوانان از صدر به زین کشیده شد و پس از حضور در باشگاه مس کرمان ، حالا مدت ها است عاشق لوگو و باشگاه مس رفسنجان است.

سلاجقه که علاقه فراوانی به بودن و ماندن در کنار تیم های فوتبال ، ورزشگاه ها ؛ هتل ها و پرواز ها در کنار تیم ها دارد ، زیرکانه می کوشد تا در راس امور باشگاه باشد و در دید نباشد ، بماند که او ارتباط نزدیکی با برخی رسانه ها داشته و همواره این رسانه ها هم کوچکترین نقدی به عملکرد خنثی و حتی ضعیف او نداشته اند؟

حال سوال ما از ایشان و مقامات باشگاه این است که یک مشاور تا چه اندازه در مسائل و امورات باشگاه نفوذ و دخل و تصرف دارد ؟ افرادی که از سیر تا پیاز نقل و انتقالات و‌مذاکرات با بازیکنان داخلی و خارجی را حضور داشته ؛باید پاسخگوی نتایج ضعیف تیم و خرید های افتضاح تیم باشند.

به نظر می رسد سه ضلعی پور محمدی ، سلاجقه و فتاحی حسابی باشگاه مس رفسنجان و به خصوص تیم فوتبال را به قهقرا و لبه پرتگاه رسانده اند و پاسخگو عملکرد شان هم نیستند!!!

رسانه سازش خبر بزودی گزارش تحلیلی از مدیریت ضعیف حسین پورمحمدی؛ سعید فتاحی که به یکباره از مس جداشد و قهر سرآسیایی و همچنین گزارش مفصل تری از آقای محسن سلاجقه مسئول در سایه باشگاه مس و همچنین از واریزی ها منتشر خواهد کرد.

به قلم:مجتبی نقی زاده



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *