راهبندان لشکر فداکار برای تشییع پدر!!!/یک سوزن به خودتان بزنید!!!/تصاویر

راهبندان لشکر فداکار برای تشییع پدر!!!/یک سوزن به خودتان بزنید!!!

به گزارش سازش خبر همانطور که دو رسانه مطالبه گر رفسنجان در باره حضور مدیرعامل شرکت مس در یادواره شهدای صنعت مس با حضور جمع زیادی از نیروهای حراست در شهر سرچشمه انتقاد کردند، رسانه برادر استاندار هم چنین نقدی را برای تکرار همان روشِ حضور خرمی شاد و قشون کشی جهت افتتاح بیمارستان سیار نمود، اگرچه مطالبه بحقی بود اما دوستانی که این مطلب را نوشتند برای ترافیک و قشون کشی مراسم تشییع و ختم پدر استاندار که از رفسنجان نیروها اعم از رفتگران شهرداری به روستای داوران اعزام شدند، گریدرها برای مراسم خیابان ها را تسطیح کردند، آمبولانس ۱۱۵ و آتش نشانی های شهرداری که باید برای پوشش حوادث احتمالی در شهر باشند در مسیر و در روستای داوران مستقر شدند و شهر را رها کردند!، پوشش جاده تا روستای داوران به وسیله نیروهای پلیس راه و انتظامی، خودروهای اداره برق و سایر ارگان ها را بسیج کردند که یک تشییع و ختم برگزار شود. چه جوابی دارند؟!
پدر استاندار هم مانند مردم عادی چه فرقی دارد این همه امکانات بسیج شود. اول خودتان پاسخگو باشید بعد قلم بر نقد بسایید‌.

شما که می گویید آقای رئیسی بی تکلف به نماز جمعه رفسنجان آمده و نرده ها را هم برداشته اند، استاندار دولت آیت الله رئیسی چرا رعایت نکرده و این رفتارها را در مراسمهای پدرشان شاهد بودیم.

ما هم در این زمینه منتظر پاسخ فرماندار و سایر دستگاه ها و نهادهایی که امکانات عمومی را برای مراسم شخصی به کار گرفتند، هستیم‌.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *