مدیرکل فرهنگ و ارشاد :زندانی شدن کارمند ارشاد رفسنجان توسط رئیس این اداره را تایید کرد/انتقال کارمند به از شهرداری رفسنجان به ارشاد قانونی نبوده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد زندانی شدن کارمند ارشاد رفسنجان توسط رئیس این اداره را تایید کرد

به گزارش سازش خبر در پی زندانی شدن یکی از کارمندان اداره ارشاد رفسنجان توسط ریس اداره هرشاد رفسنجان، گفتگویی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان انجام دادیم.محسن روحی اظهار کرد: این موضوع توسط حراست اداره در حال پیگیری است و جزییات آن اعم از عمدی یا سهوی بودن آن هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: به اذعان مسؤول اداره چون درب بسته بوده آن را قفل می کند و می رود.مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه پس از پایان ماجرا آن کارمند با بنده تماس می گیرد، تصریح کرد: اما می توانست قبل از رسانه ای شدن با ما تماس بگیرد و از طریق تشکیلات اداری موضوع حل گردد.

محسن روحی با ذکر این مطلب که این فرد کارمند ما نبوده و جابه جایی وی بر اساس روال قانونی و اداری صورت نگرفته و اصلا درخواستی به ما داده نشده که آن را تأیید کنیم، افزود: یکی از بحث های ما همین است که ایشان چگونه از شهرداری به ارشاد منتقل شده است که ما مطلع نیستیم، ضمن آنکه رئیس اداره هم هیچ صحبتی با ما انجام نداده است.

شایان ذکر است: پیش از این گفتگو، سیدمحسن سجادی رییس اداره ارشاد رفسنجان منکر شده و اعلام کرده بود که اصلا آن روز به اداره نیامده و در ماموریت کرمان بوده و عصر به اداره سر زده است! که با وجود صحبت های مدیرکل مشخص شد که وی به قفل کردن درب اعتراف کرده و از حضور کارمند در این اتاق ابراز بی اطلاعی کرده بود!

روراستی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *