سوال از شهردار و رییس اداره ارشاد رفسنجان؛ چرا یک استاد و مهندس طراح با سابقه شهرداری در اداره ارشاد باید زندانی شود؟؟؟

سوال از شهردار و رییس اداره ارشاد رفسنجان؛ چرا یک استاد و مهندس طراح شهرداری در اداره ارشاد باید زندانی شود؟؟؟

به گزارش سازش خبر ؛ انتشار خبر زندانی کردن یک کارمند توسط رئیس اداره ارشاد رفسنجان همزمان در دو رسانه شهرستان؛ به سرعت دست به دست شد و شوک بزرگی برای مردم؛ مسئولان دلسوز و مهمتر از همه اهالی فرهنگ شهرستان و حتی استان کرمان بود.

خبری که چند دقیقه بعد خبرنگاران و اهالی فرهنگ استان به خبرنگاران دو رسانه تماس می گرفتند و از جریان این اتفاق شوکه کننده می پرسیدند خبری که باعث تعجب مردم بود چرا استاد دانشگاه و طراح باسابقه شهرداری رفسنجان باید به دستور آقایان به اداره ارشاد منتقل و زندانی شود.

گوشی خبرنگار زنگ میخورد آقا سلام
سلام بفرمایید…
آقا به اداره ارشاد رفسنجان تشریف ببرید مثل اینکه رییس اداره؛ یک کارمند و در اتاقش زندانی کردند.
زندانی؟؟؟
بله
رییس اداره ارشاد؟؟؟
بله متاسفانه!!!
چرا؟؟؟
نمیدونم…

رئیس کجاست؟

نمی دونم آقا خودتان بهتره از رییس بپرسید خداحافظ…


دوخبرنگار شهر به اداره ارشاد می روند بعد از تحقیق متوجه می شدند خبر صحت داشته است.کارمند و می بینن از کارمند می پرسند چی شده حقیقت داره رئیس اداره زندونیتون کرده ؟؟؟ با کمی تامل و خنده ای برلب پاسخ می دهد بله متاسفانه!!!
دلیلش را می پرسند و چنین توضیح میدهد…

من ماشینم همیشه بیرون است و رئیس پس از وارد شدن به اداره چشمش به اولین چیزی که می خورد ماشین من است و قطعا مطمئن بوده من در اداره و در اتاقم هستم.

+سوال:بنطرتون دلیل اینکار چی بوده؟؟؟
برای تنبیه من این مدت درب را قفل کرده باشد.!!!
هر روز آقای سجادی درب اتاق مرا باز می کند و می گوید* عه شما هستید* چه دلیلی داشت امروز این کار را نکرد و درب بسته را قفل کرد.
سوال: مسئولیت شما در این اداره چیست؟؟؟

فعلا هیچ!!! در اتاقی که من هستم فقط چند تا بنر و کاغذ هست. من ارباب رجوعی هم ندارم و دلیلی نداشت بدون توجه به حضورم در اتاق، درب را قفل کند.
بنده مشکل کلیوی دارم. این نوع تنبیه در کجای دنیا هست که آقایان بیایند و کارمندشان را در اتاق کارش حبس کنند.

عجیب است رئیس اداره چرا باید یک اتاق خاص را چک کند ببیند قفل هست یا خیر معمولا آخر وقت که همه دارند اداره را ترک می کنند درها را قفل می کنند.

  • سوال: سابقه کاری و مدرک تحصیلی شما چیست؟

بنده ۱۷ سال و ۶ ماه سابقه کار در شهرداری دارم. ۱۴ سال در رشته معماری و شهرسازی تدریس می کنم. طراح سوالات سراسری پیام نور کل کشور هستم و سمت هایی از معاونت، مدیریت و..در شهرداری را گذراندم».

+سوال:چرا از شهرداری رفسنجان به ارشاد رفسنجان منتقل شدید؟؟؟
« دو ماه به عنوان مامور به خدمت به اداره ارشاد رفسنجان منتقل شدم در این اداره دو ماهی هست که هیچ کاری انجام ندادم و در واقع کاری به من محول نشده و فقط حضور فیزیکی من در این مجموعه اهمیت داشته است. در این دو ماهی که به ارشاد رفسنجان آمدم یک ماه داخل راهرو اداره نشسته بودم که بعضی همکاران می گفتند ما خجالت می کشیم بعد از یک ماه اتاقی که انباری هست به من دادند!!!».


+سوال: بنظر خوتان مشکل از کجاست؟ چرا باید ازشهرداری رفسنجان و با مدرک رشته طراحی و سابقه ۱۷ ساله کار به اداره ارشاد منتقل شوید؟؟؟

برداشت شخصی من غرض ورزی و اکثرا مشکلات شخصی هست، غیر بومی و سیاسی نبودن من هم دلیل دیگری است.


چون من در کارم کم نگذاشته ام و کاری که به من سپرده می شود به نحو احسن انجام می دهم و نمونه کارهای من به صورت آلبوم تهیه و به شهردار و دیگران نشان داده ام.
سر وقت به محل کارم حاضر می شوم و برای کارهایی که دارم از قبل هماهنگ می کنم.
+سوال:کلام آخر؟
آقای مدیرکل فرهنگ و ارشاد! انصافا دل بسوزانید. در وادی فرهنگ و ارشاد یک آدم فرهنگی را حبس کردن این شاهکار نیست.».

سوال خبرنگارا از مسئولان انقلابی و مردمی شهرداری و ارشاد رفسنجان…

با صحبت هایی که انجام شد چرا شهرداری رفسنجان باید چنین برخوردی با یک کارمندی که طراح و استاد دانشگاه با ۱۷ سال سابقه کار چنین فردی را به اداره ای منتقل کند که اصلا مدرک مربوطه با اداره ارشاد اصلا مرتبط نیست!!! و چرا اداره ارشاد درخواست چنین فردی را از سوی شهرداری قبول می کند؟؟؟

چرا باید این فرد یکماه در راهروی اداره بدون اتاق و میز و صندلی روز ها بیاد و برود و حالا اتاقی بهش بدهند که انباری بوده و الان هم بجز میزو صندلی و چند تا بنر دیده نمی شود؟؟؟
چرا باید رئیس ارشاد هر روز باید درب اتاقش و باز کند و بگه عه هستید؟؟؟ و چرا مسئولی که براش مهم بوده این نیروی کار هست یا نه ؛ روزی که کرمان جلسه داشتید اومدید بدون اینکه چک کنید و بگویید عه هستید و درب اتاق و قفل کردید و رفتید و چرا باید رئیس اداره درهای اتاق کارمندش و قفل کنه و آن هم طرف صبح و وقت کاری ؟؟؟

آقای مسئول باتوجه به اینکه این مسئول مشکل کلیوی و قلبی دارد اگر مشکلی برای این فرد رخ داده بود چه کسی پاسخگو بود؟؟؟ اگر برای خانواده ش اتفاقی افتاده بود و نیاز بود سریع خودش را برساند و در زندان ارشاد بود چه کسی پاسخگو بود؟؟؟
آقای مسئول انقلابی و مسئول ارشاد شما که به عنوان مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان آیا زندانی کردن فردی که استاد دانشگاه ؛ با ۱۷ سال سابقه کاری؛ بزرگتر از سن شما رئیس اداره؛ وپدر ۲ فرزند برای تنبیه کردن آیا چنین کاری اسلامی،فرهنگی و ارشادی بوده است؟؟؟

*لازم بذکر است مستندات و فیلم های لحظه به لحظه از زندانی بودن این فرد در اختیار دو رسانه شهرستان است*.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *