پنجمین تور رسانه ای صنعت و رسانه در رفسنجان برگزار شد /تصاویر

به همت انجمن کارآفرینان رفسنجان پنجمین تور رسانه ای رسانه و صنعت برگزار شد

به گزارش سازش خبر به همت انجمن کارآفرینان رفسنجان

اولین بازدید از کاارگاه صنایع فلزی بود کارگاهی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر کارآفرینی که روزی خود کارگر ساده بود اما امروز با تلاش و پشتکار توانسته برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کند.

دومین بازدید از کارخانه قند پارسی شکرانه ‌بود که سال ۱۳۸۵ تاسیس و در حال حاضر با ۳۷ نفر در شهرک صنعتی فعالبت می کند و روزانه ۸ تن قند و شکر تولید و د کشور چهارده نمایندگی فعال دارد.

درادامه از کارخانه محصولات غذایی نگین رفسنجان بازید شد که از سال ۱۳۷۷ با تولید دو نوع محصول کیک و کلوچه شروع به فعالیت کرد و در حا حاضرمحصولات بیسکوئیت ویفر بیسکوئیت خشک و کلمپه تولید می کند.

در حال حاضر ۳۵ نفر مشغول به کار هستند و بزودی ۲۰ نفر دیگر اضافه خواهند شد.این کارخانه روزانه ۹ تن کلمچه و بیسکوییت تولید می کند و علاوه بر عرضه در داخل کشور به کشورهای عربی و همسایه های ایران صادرات دارد.

کارخانه ریما آلومین(درهای کرکره ای، برقی) اخرین بازید تور رسانه و صنعت بود که این کارخانه از سال ۱۳۸۹ تاسیس و در حال حاضر با اشتغالزایی ۸ نفر در حال حاضر فعالیت می‌کند.

در این کارخانه کار رنگ آمیزی با دستگاه های رباط و برشکاری مونتاژ انجام می‌شود و محصولات نیز به استان های یزد، سیستان و بلوچستان، اصفهان و شیراز ارسال‌ می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *