کلنگ زنی و افتتاح طرح های کشکوئیه رفسنجان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان

کلنگ زنی و افتتاح طرح های کشکوئیه رفسنجان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان

به گزارش سازش خبر به مناسبت هفته دولت؛ صبح امروز با حضور رضایی فرماندار رفسنجان و مسئولان بخش کشکوئیه چندین طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.

بخشدار کشکوئیه : کلنگ زنی و افتتاح ۲۷۰ میلیارد تومان طرح در بخش

علیرضاغلامحسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : کلنگ زنی احداث گلخانه هیدروپونیک بامساحت ۸ هزار متر مربع با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر؛ کلنگ زنی کارخانه کود و سم در زمینی با مساحت ۹ هزار متر مربع و اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۵ نفر؛ کلنگ زنی کارگاه تولید عایق و ایزوگام مساحت ۹ هزار متر با اعتبار ۳۰میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر؛ و کلنگ زنی احداث نیروگاه ۲۵۰ کیلوواتی شریف آبادکشکوئیه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و اعتبار ۵ میلیارد تومان؛ از طرح های اشتغالزایی آینده در بخش امروز با حضور فرماندار؛معاونان فرماندار و مسئولان بخش کلنگ زنی شدند..

بخشدار کشکوئیه افزود: کلنگ زنی اجرای طرح خط انتقال آب آشامیدنی به روستاهای بخش با اعتبار ۴۰ میلیاردتومان شامل اجرای یک مخزن و خط لوله به طول ۱۶ کیلومتر یکی از طرح های عمرانی است که مشکل تنش آبی را در بخش حل خواهد کرد.

غلامحسینی به طرح های تفریحی و رفاهی اشاره کرد و گفت: بوستان های دئفه رضوی؛ محمد آباد کشکوئیه امروز کلنگ زنی و بزودی به بهربرداری خواهند رسید.

وی افزود : مرکز سلامت شریف آباد کشکوئیه با زیر بنا ۶۲۰ متر مربع با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قرارگاه امام حسن (ع) احداث خواهد شد.
بخشدار کشکوئیه خاطر نشان کرد: شریف آباد کشکوئیه بیش از ۵ هزار نفر جمعیت دارد و احداث این مرکز سلامت از مهمترین نیازهای روستا است.

وی در پایان افزود: کلنگ زنی احداث ساختمان اداره گازکشکوئیه در زمینی با مساحت ۳۰۹ متر مربع که مردم کشکوئیه بزودی شاهد افتتاح ساختمان اداره گاز خواهند بود و افتتاح طرح آسفالت روستای عباس آباد با ۱۰ هزار متر مربع در بخش کشکوئیه از برنامه های کلنگ زنی و افتتاح در بخش کشکوئیه در هفته دولت بود.

۱۵ میلیارد تومان پروژه های شهرداری کشکوئیه افتتاح شد

اصغر کریمی شهردار کشکوییه در مراسم افتتاح از طرح های شهری کشکوئیه اظهار داشت: از ابتدای سالجاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر کشکوئیه اجرا شده است.
کریمی افزود این طرح ها شامل ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت، ۳ هزار متر مربع سنگفرش معابر شهری، ۱۵ هزار متر مربع جدول گذاری است.
وی تصریح کرد: بهسازی و تکمیل دو پارک بانوان و شهدای گمنام جزو پروژه هایی هستند که امروز به بهربرداری رسیدند.

رونمایی از المان وحدت و قرآن کریم در سطح شهر کشکوئیه پایان بخش مراسم امروز در کشکوئیه بود.

عکس و خبر :مجتبی نقی زاده

سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۲



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *