توصیه های رئیس پلیس راهور رفسنجان در آستانه بازگشایی مدارس در برنامه زنده رادیویی

توصیه های رئیس پلیس راهور رفسنجان در آستانه بازگشایی مدارس در برنامه زنده رادیویی

به گزارش سازش خبر سرهنگ” محمدضیاالدینی” در برنامه زنده رادیویی گفت : با توجه به اینکه در نخستین روز از آغاز سال تحصیلی تعدادی از خانواده ها از آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس برخوردار نیستند، در برخی نقاط شاهد حجم بالای ترافیک هستیم .

وی با ضرورت توجه به توصیه های پلیس اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه و نکات پیشگیرانه پلیس و همکاری والدین و دانش آموزان با پلیس راهور می تواند در پیشگیری از گره های ترافیکی تاثیرگذار بوده و انضباط ترافیکی پایدار را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ “ضیاالدینی” در ادامه تاکید قرار داد : والدین قبل از شروع ماه مهر با همکاری و مشورت مدیران مدارس نسبت به تعیین سرویس های دارای مجوز دانش آموزان اقدام کنند.

وی افزود : در صورتی که والدین محترم مجبور به سرویس دهی فرزندان خود باشند دقایقی زودتر از منزل خارج شوند تا با شتاب و عجله رانندگی نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان تصریح کرد : به منظور تسهیل در امر شد آمدی در سطح شهر قبل از بازگشایی مدارس ، طرح عدم توقف خودرو در خیابان فردوس ، خط کشی خیابان های اصلی شهر و روبروی مدارس ، بهسازی نقاط حادثه خیز و نصب سرعتکاه در بلوار طالقانی در شورای ترافیک مصوب و از هفته آینده به مرحله اجرا درخواهد آمد . 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *