پنجمین جشنواره ملی پسته خورون ساقی افتتاح شد/امام‌جمعه انارکیفیت جشنواره در سطح ملی است/ فرماندار انار قدر جوانانی مثل علیرضا حسینی که باعث پیشرفت روستا هستند را بدانیم

پنجمین جشنواره ملی پسته خورون ساقی انار افتتاح شد

به گزارش سازش خبر پنجمین جشنواره ملی پسته خورون ساقی انار با حضور مسئولان شهرستان انار و استقبال باشکوه مردم افتتاح شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام‌جمعه انار در حاشیه این مراسم گفت:کیفیت این جشنواره در سطح ملی است و تشکر میکنیم از برگزار کنندگان این مراسم که بابرگزاری این جشنواره دستاوردهای مردم به نمایش گذاشته می شود و بسیارحرکت خوبی است.

محسن صالحی فرماندار انار اظهار داشت با برگزاری این جشنواره روستای ساقی در کشور شناخته شده است و این جشنواره باعث پیشرفت این روستا شده است.

فرماندار انار در پایان خاطر نشان کرد: جوانان فعالی مانند علیرضا حسینی که به فکر پیشرفت و اشتغالزایی و شناخت ظرفیت روستا هستند باید قدردان و حامیشان باشیم و قدر چنین جوانانی را بدانیم و از ظرفیت و ایده آنها استفاده کنیم.

علیرضا حسینی دبیر و موسس جشنواره ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان؛ حامیان ؛مردم روستا؛ اعضای شورا و دهیاری ساقی گفت در این جشنواره ۷۵ غرفه به صورت نمایشگاه از دستاوردها و محصولات روستایی حضور دارند.

حسینی در ادمه افزود :جشنواره ملی پسته خورون ساقی در اوایل مهرماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی پسته خورون روستای ساقی شهرستان انار از ۲۷ الی ۳۰ شهریورماه در روستای ساقی با برگزاری برنامه های فرهنگی؛هنری؛ورزشی و اجرای موسیقی خوانندگان کشوری علیرضا روزگار و فریدون آسرایی در حال برگزاریست.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *