رفع نقص فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان علی ابن ابیطالب

رفع نقص فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان علی ابن ابیطالب

به گزارش سازش خبر معاون پشتیبانی بیمارستان علی ابن ابیطالب گفت:پس از چند روز وقفه در ارائه خدمات تصویربرداری سی تی اسکن، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان تجهیزات پزشکی و پیگیری‌های مداوم مسئولان، نقص فنی دستگاه سی تی اسکن رفع شد.

وی در ادامه افزود: این دستگاه از تاریخ یکشنبه نهم شهریور ماه به دلیل بروز مشکل فنی، تصاویر واضحی تولید نمی‌کرد و با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص بیماری‌ها و ارائه خدمات به بیماران، مسئولان بیمارستان بلافاصله پس از شناسایی مشکل، با شرکت مربوطه در تهران تماس گرفته و درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر دستگاه را مطرح کردند.

کردستانی تصریح کرد :با وجود تعطیلات رسمی ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) که در روند اعزام تکنسین‌ها تأخیر ایجاد کرد، با پیگیری‌های مستمر، سرانجام کارشناسان روز چهارشنبه چهاردهم شهریور در بیمارستان حاضر شده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمودند.

دکتر فاطمه کردستانی، ضمن تأکید بر اهمیت ارائه خدمات بی‌وقفه به بیماران، اظهار داشت: در طول مدت خرابی دستگاه سی تی اسکن، با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های دیگر مراکز درمانی، خدمات تصویربرداری با تزریق دارو به بیماران وبه ویژه بیماران اورژانسی بدون وقفه ادامه یافت. بطوری که بیماران سرپایی و بستری با آمبولانس‌های بیمارستان‌ به انار و کرمان اعزام شدند و همچنین برای بیماران اورژانسی نیز از همین دستگاه سی تی اسکن موجود استفاده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با رفع کامل نقص فنی دستگاه سی تی اسکن، این دستگاه مجدداً آماده ارائه خدمات به بیماران می‌باشد و از همکاری تمامی همکاران و نیز صبر و شکیبایی بیماران در طول مدت بروز این مشکل قدردانی کرد.

https://rums.ac.ir

https://chat.whatsapp.com/LVCZQv6Qq6QKMzYrARuR4B


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *