پلمب یک جایگاه عرضه بنزین و یک فروشگاه خواروبار در رفسنجان

یک جایگاه عرضه سوخت (پمپ بنزین ) و یک سوپرمارکت به دلیل تخلفات بهداشتی و تعزیراتی در رفسنجان پلمب شد

به گزارش سازش خبر معاون دادستان رفسنجان در خصوص گشت صیانت از حقوق عامه اظهار کرد: این گشت به همراهی نمایندگانی از ادارات صمت، استاندارد. تعزیرات و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی امروز انجام شد و این بازدیدها منجربه پلمب یک جایگاه سوخت و یک سوپرمارکت شد و برای این واحدها پرونده تشکیل و در دادسرا به اتهام آنان که عمدتا تهدید علیه بهداشت عمومی و سایر تخلفات تعزیراتی هست، تشکیل خواهد شد.

محمد قریب بیان کرد: ما به عنوان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان که وظیفه حفظ و صیانت ار حقوق عامه را داریم، به اصناف تذکر می دهیم کلیه نکاتی بهداشتی را رعایت کنند که در این بازدیدها شاهد برخورد نباشیم. همچنین در خصوص جایگاه های سوخت شهروندان دقت کنند که ابتدا با کارت خودشان سوختگیری کنند چنانچه کارت سوخت ندارند می توانند از کارت جایگاه استفاده کنند و جایگاه ها موظفند کارت سوخت خودشان را در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی ادامه داد: گشت کمیته صیانت ادامه خواهد داشت و جدای از این گشت مواردی که شهروندان مطالبه داشتند و مراجعه می‌کردند را پیگیری می کنیم و در صورتی که تخلف محرز شود دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی می‌کند که در جریان رسیدگی به این تخلفات تعدادی منجر به پلمب، اخطار یا تذکر جدی به افراد شده است.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله اکثریت اصناف هم انتقادپذیرند و هم قانون مدار و همیشه در این سال‌ها به تذکرات توجه و رعایت کردند اما ما انتظار داریم قبل از ورود دادستانی نکات را رعایت کنند و با اندک کارهایی که وظیفه شان است رضایتمندی شهروندان را فراهم و از تعقیب قانونی مصون گردند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *