معرفی دره راگه از طریق باشگاه مس رفسنجان بهترین فرصت برای جذب گردشگر
به گزارش سازش خبر برای معرفی جاذبه های گردشگری زمان و هزینه های زیادی باید صرف شود تا یکاثر برای گردشگران داخلی و خارجی معرفی و جذب گردشگر شود.
امروزه یکی از راه های معرفی و تبلیغ کردن فضای مجازی و رسانه هاست. اما عده ای طراحی در لباس تیم های ورزشی را یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ و معرفی می دانند.زیرا علاوه بر پخش زنده و تماشای هزاران تماشگر در داخل ورزشگاه میلیون ها نفر پای تلوزیون ها تماشا می کنند و در آینده چه در بخش پخش مجدد ؛آرشیو و ثبت فیلم ها و عکس ها در رسانه در روزهای بعد مسابقه حتی در سالهای اینده هم یک تبلیغ ایده آل می دانند. یک بار هزینه تبلیغ برای همیشه.
در لیگ ایران ۳۰ تیم فوتبال از شهرهای متخلف حضور دارند و هر هفته میلیون ها فوتبالدوست و طرفداران هر تیم چه ورزشگاه و چه پای تلوزیون شاهد بازی های فوتبال و پیگیر تصاویر بعد بازی از طریق رسانه ها هستند. و اکثر شرکت های و بازرگانی های بزرگ کشور جهان برای تبلیغات محصولاتشان از لباس های تیم های فوتبالی و ورزش های پرطرفدار استفاده می کنند.
اکثر تیم های فوتبال هر شهر در طراحی لباس هایشان علاوه بر تبلیغات شرکت ها و کارخانه ها و… از یک مکان مهم شهرشان به عنوان نماد آن شهر در طراحی لباس تیم برای معرفی استفاده می کنند زیرا راحترین راه معرفی و ثبت ملکه ذهن مردم و جلب توجه و یک تبلیغ رایگان سراسری؛ طراحی در لباس تیم های مهم مخصوصا ورزش پر بیننده و پر طرفدار فوتبال است.
تیمفوتبال مس رفسنجان یکی از تیم های صنعتی و پولدار لیگ برتر و یکی از مهمترین شهرهای ایران در بخش های صنعت؛ کشاورزی وفرهنگ و شهادت و ایثار زبان زد بوده و خواهد بود و سالها در لیگ برتر با شعار خوب و قابل تحسین ؛ رفسنجان دیار فاتحان اروند؛ رفسنجان شهر کتاب خوان؛ رفسنجان سرچشمه مس ایران حاضر شده اما متاسفانه در بخش گردگشری کمتر اهمیت داده شده و فقط یک فصل با طرحی غیر قابل تشخیص و کمرنگ از یک نماد تاریخی در طرح لباس استفاده شد.
رفسنجان ظرفیت گردگشری زیادی دارد و مهمترین اثری که می توان در طرح لباس در فصل جدید طراحی و معرفی کرد دره راگه است.
دره راگه که بزودی ثبت ملی خواهد شد و این اثر بی نظیر طبیعی که در کشور ناب و برای گردشگران حتی برای گردشگران خارجی هم حیرت آور بوده است میتوان یکنماد در طرح لباس تیممس رفسنجان در کنار شعار های سالهای قبل استفاده کرد. و از طریق این تیم در شهرهای مختلف این اثر بی نظیر را معرفی وجذب گردشگر کرد.
مجتبی نقی زاده