شهردار رفسنجان خبر داد:

شهرداررفسنجان ازمجهز شدن شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.

مجهزشدن شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند ۱۳۷

به گزارش سازش خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان، مهندس محمد مختاری عنوان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در رفسنجان راه اندازی شد تا به مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۱۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، لکه گیری؛ آبگرفتگی، آتش نشانی، فضای سبز؛ ساخت وساز غیرمجاز و … تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه از طریق لینک(https://cafebazaar.ir/app/com.satiaisp.rafsanjan) بر روی گوشی‌های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیام‌ها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.

شهردار رفسنجان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه هوشمند است.

ی با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، افزود: زمانی که درخواست‌ها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژه‌ها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

مختاری در پایان افزود: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری را تسهیل می‌کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *