اضافه شدن ۳۰ تخت بیمارستانی جدید در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

اضافه شدن ۳۰ تخت بیمارستانی جدید در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

به گزارش « سازش خبر »دکتر علی اسماعیلی ندیمی در جلسه تقدیر و هم اندیشی با مجمع خیرین بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اظهار کرد: در ۲/۵ سال گذشته بیش از حد توانی که یک مجموعه بیمارستانی می تواند داشته باشد در اینجا فعالیت شد و بیمارستان هم از نظر تجهیزات بیمارستانی و هم ساخت و سازهای زیربنایی شکل جدیدی به خود گرفته است.

وی افزود: از زمانی که بیمارستان ساخته شده بود کار مهم و اصولی در آن انجام نشده بود و مشکلات زیادی داشت و اکنون نیز تلاش می کنیم که بیمارستان رو به پیشرفت باشد.

وی با اذعان به اینکه نقاط ضعف بیمارستان را می پذیریم، تصریح کرد: اما آنچه شاخص بوده است بهبود عملکرد بیمارستان است. مسائل فنی مهمی داریم که باید برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: در بخش بستری بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۳۰ تخت بیمارستانی جدید با هزینه هر کدام ۲۰ میلیون تومان ایجاد شد در حالی که که اگر هر تخت جدید بیمارستانی بخواهد ایجاد شود هزینه ای تا ۳۵۰ میلیون تومان در بر دارد.

اسماعیلی ندیمی تجدیدساختار بخشهای بیمارستان را قابل تقدیر خواند و گفت: از دکتر مظفری ریاست بیمارستان و همکاران محترم شان، خیرین محترم در بخش های مختلف بهداشت، آموزش و درمان که خیلی به ما کمک کردند تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که در دو سه سال گذشته خریداری می شد همیشه یک پای آن خیرین بودند که به ما کمک کردند و امیدواریم خداوند خدمات آنان را در بخش بهداشت و درمان صدقه جاریه برای خود و خانواده هایشان قرار دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اقدامات خوبی انجام شده است، یادآور شد: وجود ۲۹ تخت آی سی یو بیمارستانی تقریباً بی نظیر در یک مرکز غیر استان است ضمن اینکه در حال توسعه بخش آی سی یو نوزادان هستیم.

اسماعیلی ندیمی پیشرفت بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان را در بسیاری از شاخه ها ملموس خواند و تصریح کرد: امیدوارم مرکز مجهز سرطان در رفسنجان ایجاد شود و امیدوارم با کمکهای همه شما خیرین بزرگوار و نظرات شما بیمارستان روز به روز پیشرفت کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *