انجام عمل جراحی نادر در جنوبشرق در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

یکی از نادرترین اعمال جراحی جنوبشرق در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان انجام شد

به گزارش « سازش خبر » ، رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش کادر مجرب و پزشکان بیمارستان، یکی از نادرترین اعمال جراحی جنوبشرق در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با موفقیت انجام شد.
دکتر علی مظفری در تشریح جزئیات این خبر گفت: جوان ۲۰ ساله ای به نام امید به علت سردرد در نیمه اول اسفند ماه سال گذشته به دکتر محمدی متخصص قلب مراجعه کرده بود که در بررسی های انجام شده، دکتر محمدی متوجه فشار خون بالا شده و تشخیص کوارکتاسیون شریان آئورت(تنگی شریان آئورت مادرزادی) داده می شود.
وی ادامه داد: با ارجاع این بیمار به دکتر رضا درخشان متخصص بیماریهای مادرزادی و بعد از بررسی ها، تشخیص کوارکتاسیون آئورت تأیید می شود که استنت(فنر) مورد نظر و بالن آن که کمیاب است.
وی افزود: با پیگیری های مستمر و تهیه استنت، عمل استنت گذاری در تاریخ ۲۵ فروردین ماه امسال توسط دکتر درخشان و متخصص بیهوشی دکتر فرح بخش و همکاری پرسنل بخش آنژیوگرافی با موفقیت انجام شد.
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با بیان اینکه کلیه پرسنل آنژیوگرافی و سی سی یو در این عمل تیمی نقش موثری داشتند، تصریح کرد: با انجام این عمل جراحی که یکی از نادر ترین و مهمترین عمل جراحی در ناحیه جنوبشرق می باشد بیمار با حال عمومی خوب در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ترخیص شد.

 

منبع : دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

 


3 دیدگاه برای “انجام عمل جراحی نادر در جنوبشرق در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *